#1/> / astrid:

Alltid så fint!

#2/> / Caroline:

Åh! Så fint & nu är du här i Stockholm & hälsar på mig! <3

Svar: gullis!
ohmondieu.blogg.se

#3/> / Felicia:

Hej!! Ville bara säga att jag sprang på dig och din blogg igen efter att ha sett ett "shoutout"inlägg jag skrev om dig på min blogg för superlängesedan och att jag blev så glad över att hitta dig igen. Din konst är helt suverän och jag gillar den fortfarande lika mycket som då! MVH livslångt fan

Svar: men HALLÅ! SÅ FINT! Vad glad jag blir!!!!!!!!!! KRAM!
ohmondieu.blogg.se

#4/> / artemilia:

håller med ovan - jag hittar också tillbaka hit titt som tätt med lika stor glädje. Jag blir nyfiken på att se alla dina små teckningsböcker, hela samlingen på bild, men kanske är det hemligt? :)
Allt gott!

Svar: TACK och VAD GLAD JAG BLIR igen!!!! Ni är för gulliga. Och lite läskigt att jag de senaste dagarna just gått och funderat på att eventuellt göra nåt av alla små böcker tillsammans men tänkt att det kanske mest intresserar mig själv och min samlarmani. KUL att du också tycker att det låter kul!! KRAM!
ohmondieu.blogg.se

Upp