#1/> / Alexandra - illustrationer:

Haha, gillar verkligen svanarna!

Svar: tack! själv gillar jag mest bara snällsvanen, tycker inte riktigt att det är okej att käka upp andras bäbisar
ohmondieu.blogg.se

#2/> / Sanna:

hej, vill bara säga att du har en väldigt trevlig blogg! sen undrar jag (ny läsare) även vad du ritar med i dina skissböcker osv. ha det fint xx

Svar: TACK! just här är det Pigma Micron 01 och 02 (kanske även lite 03 och 08) och Zig Memory System Writer - alltså svarta tuschpennor alltihop. blyertset här är en stiftpenna från skolinspektionen jag hittat på ett tåg. utöver detta ritar jag annars även med diverse färgade tuschpennor avsedda för barn, kritor, olika flytande tuscher, akvareller osv. lite vad jag har till hands. mest Pigma Micron dock!
ohmondieu.blogg.se

#3/> / Caroline:

Åh hurra!! blev så glad när jag såg detta. <3

Svar: PUSS & KRAM!
ohmondieu.blogg.se

Upp