#1/> / Emma:

Jag har ingen aning om hur jag hittade till din blogg, men jag har följt den ett tag nu och jag måste bara säga att jag älskar den! Du ritar så fint och underhållande, och jag älskar upplägget med att du i princip berättar om din dag på ditt eget sätt utan att det blir den gamla vanliga "Hejhej bloggen, idag har jag..." vilket är väldigt ointressant egentligen. Men på din blogg kollar jag på varenda bild, det känns mycket mer intressant och lite mer mystiskt på något sätt.
Keep up the good work!

#2/> / evelina:

FRIDA DU ÄR FANTASTISK. så känner jag allt som oftast när jag besöker din blogg.

#3/> / Danielle Wu:

Is that a molskine? love those :) just stumbled upon your blog and I really love it!
x


D a n i e l l e | daniellewu.com
*giveaway* win artwork by Mui-ko! click here

#4/> / hanna:

åh jag älskar din blogg, vilket också är en anledning till att jag själv nyss har gjort en ritblogg. finfin.

#5/> / Helena:

Som vanligt blir jag alldeles glad av ritbloggen, Frida, det är så himla fint och jag kan inte sluta le. Saknar dig, tuffing.

#6/> / Frida:

ALLA: MEN ÅH & PUSS & TACK & THANK YOU & SÅ VIDARE & no, it's not a moleskine, it's from muji! PUSS

#7/> / julia:

underbart! ville skrolla forever!!!!

#8/> / julia:

underbart! ville skrolla forever!!!!

Upp