Rosa

rosa nät
Blir mer & mer & mer besatt av färgen rosa. Vet ej hur detta ska sluta.
& färgåtergivningen på den sista är sämst. Tar hemskt gärna emot en ny scanner av valfri okänd välgörare.
#1/> / Milly:

underbar färg ju :)

#2/> / Milly:

underbar färg ju :)

#3/> / Helena:

Rosa är ju den bästa färgen och du är också ganska bäst så det passar ju himla bra. (Älskar fortfarande denna blogg FÖRLÅT att jag aldrig kommenterar.)

#4/> / jessika:

samma här. förr hatade jag rosa men nu älskar jag den sockersöta färgen!

#5/> / juli:

men åh, så himla duktig du är! har kikat igenom din blogg och jag älskar din udda, lite spretiga stil! :)



ps. rosa är hur fint som helst, lite ledsen över att jag inte passar i det. ds.

#6/> / Maria Ramirez:

skitt snygg blogg

#7/> / cornelia:

helt underbar färg!! :)

#8/> / Cindy:

Ha en fortsatt fin måndag! :)



Kika gärna in i min blogg för mode tips & inspiration.



/ http://cindyvuong.blogg.se

#9/> / LORISSA LOVEBOMB:

Jag älskar ditt konstnärliga uttryck <3

Upp