#1/> / saga:

Åh, familjeporträttet!

Och han på grönt ser lite ut som Leland i Twin Peaks.

Och sen gillar jag de tjocka och lite ruffiga strecken väldigt mycket också!

#2/> / magasinprojektet:

Alltid lika fina illustrationer. du är lite av vår idol. Vi satte en av dina bilder på omslaget till magasinet. kolla här http://magasinprojektet.blogg.se/2011/june/idem.html#comment

hoppas du gillar det

#3/> / Liza:

Fantastiskt! Familjeporträttet är en av mina favoriter. Och ritningen på tyget är också helt otroligt och något jag aldrig sett förut!

#4/> / Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

jättesnyggt alltihop!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se

#5/> / malin/lokalresan:

Fjärde bilden är min favorit med. Gillar din stil. Annorlunda.

#6/> / Mina:

Din blogg er noe av det fineste på hele Internett. <3

#7/> / Anna:

vilken superduktig människa du va då.

Upp