#1/> / med nål och tråd:

tågtant-fint! Inget går upp mot att åka tåg.

#2/> / graphitree:

lovely! (:

#3/> / alekzandra:

Wow, vad duktig du är! Gott nytt år :)

#4/> / saga:

Det här med tågritande har jag aldrig förstått hur du klarar av så bra. Det skakar ju? Fint!

#5/> / Malin:

Vilken underbar blogg och vilka vackra/kreativa bilder! Fantastiskt duktig är du! Hoppas det inte gör något om jag tippsar om dig på min blogg.



Har du funderat nått på att ge dig in i fototapetsbranchen? Din stil påminner liiite om Julia Potts om du vet vem det är. Jag hade hennes tapeter i min gamla lägenhet. En tapet i varje rum :)



Ha det bra!

#6/> / Ada:

DU ÄR SÅ DUKTIG OCH KREATIV ÄLSKAR DINA BILDER SÅ MYCKET!!!!!!!!! Wohoooo gott nytt år!!

#7/> / emelie:

gillar din blogg mycket.

det är alltid kul att vara kreativ, och som du säger, alla kan rita/måla!

Upp