Wrapped up in books

Böcker är ungefär det bästa jag vet,
& det här är tre av mina favoriter.
böcker
Boktips gillar jag nästan lika mycket,
så: kräks boktips på mig, tacksåmycket.
#1/> / Anna:

great expectations på gammelengelska

#2/> / alice:

the catcher in the rye, the perks of being a wallflower, how i live now, brott och straff, hjärtdjur

jag funderar på att läsa några böcker som säkerligen kommer vara mycket läsvärda; the fountainhead, naked lunch, this side of paradise, a separate peace samt fågeln som vrider upp världen. haha. kräks.

#3/> / alexandra:

(ja, jag har kollat på fördjupade studier i katastroffysik när vi har handlat på ica maxi hundra gånger, och när du tipsade om den tänkte jag att HELVETE JAG FÅR VÄL KÖPA DEN DÅ, och norwegian wood har så många tipsat om, och den amerikanska flickan tipsade du om och den verkade asbra så nu ska jag läsa den!!!!!! puss!!!!)



(svar på andra kommentaren; FRIDA DET ÄR DU SOM ÄR FIN PUSS!! och jag åker till värmland på fredag, och kommer antingen hem på söndag eller torsdag, och efter det ska vi ses och spela spel hos dig!) puss

#4/> / Anna Bo:

1984, American Psycho, Eating Fire och allt annat av M. Atwood, Bonjour Tristesse/A Certain Smile + hundra andra jag inte minns namnet på just nu.

#5/> / isabella:

drottning gåsfot av anatole france & vålnaden av august blanche!

#6/> / Julia:

Guuu vad duktig du är på att rita frida!!

Kram Jullan (jollans kompis ;)

#7/> / saga:

Den amerikanska flickan ligger i min ska-läsa-hög, blir ännu mer sugen nu! Murakamis maraton-bok What i talk about when i talk about running är väl värd att läsa. Paul Austers Illusionernas bok, Gun-Britt Sundströms Maken (min all-time-favourite!) och Dumskallarnas sammansvärjning av John Kennedy Toole kan jag dra till med också.

Upp