ADIEU, MON DIEU!

Tidigt imorgon bitti springer jag upp för att åka på familjesemester till Malta. Tillbaka om en liten 9-dagarsvecka, tills dess - lite nytt & gammalt & rosa:
jordglob
trött
fin
gabrlielle-e pink
ADIEUUU!
#1/> / saga:

tjusig gif! och ha det så flott i solen!

#2/> / Jamie:

I'm in love with your blog, the graphics and drawings are awesome. Maybe we can link each?



lots of love

#3/> / Freja:

men hey snyggt!!!

#4/> / niclas:

främlingen: höhö okej, då ska jag nog skaffa den. jag ska läsa den amerikanska flickan nån gång när jag har läst allt jag har. fast jag köper nytt hela tiden, så jag vetefan när det ska hinnas med alltså

#5/> / sabina:

oj vad bra du är! Har en helt egen stil och jag älskart!

#6/> / Anna:

Ditt sätt att rita på är allt lite fantastiskt tror jag. Jag blir imponerad. Och lite avundsjuk, att inte jag kan rita så. Fast sen tänker jag, att vilken tur. För om jag ritade som du skulle ju ingen av oss rita speciellt. Och jag har ju mitt sätt, antar jag. Så tänker jag nog rätt ofta, om jag tänker efter. Jag tänker kanske för mycket. Eller är det bra.



Du ritar fint, var väl det jag ville ha sagt.



<3

Upp