Hej då/Gott nytt år

Imorgon är det nytt år & jag åker hem från Norrland.
Det firar vi med gamla vinkisar.
.
vink
hejdå
vink
'
HEJDÅ 2010, först var du bra, sen sög du.
HEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅ & GOTT NYTT ÅÅRRRR!
#1/> / Anna:

sjukt söt tjej

#2/> / Hanna:

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig dag!

#3/> / lili scratchy:

great!!

happy new year...

#4/> / stinisen22:

du är så söt. dör. saknar ihjäl mig. hoppas du hade det jättefint i norrland och att du fick fina julklappar. jag har köpt några julklappar men fler ska det bli. du kanske får någonting från thailand, malaysia eller bali! om jag hittar någonting bra. sen ska jag så fort jag bara kan ta ett tåg ner till göteborg och berätta allt och lyssna på allting du vill berätta. och så ska vi göra jättemycket mer grejer. puss!

#5/> / niclas:

tack, du borde göra en lista också. kör!

#6/> / Beata:

åh titta världens bästa bästa vän! som vinkar! älskar!

#7/> / alexandra:

haha åh. tvillingar på ett vis då.

jag tänkte att jag ska få tag på ett busskort så vi kan fika. men jag måste bara hitta ett först, för jag har icke råd med ett nu. eller så betalar jag bara. när kan du? kyssah!!!

#8/> / Helena:

Alldeles för sent: gott nytt år, finafinafina.

#9/> / klara:

ååh vad fin du är i håret! sjukt söt är du!!

Upp