FIASKO


För att påminna lite: nu på onsdag har vi vernissage mellan ett och fem, sedan är utställningen öppen i en vecka (måndag stängt). Så komsikomsi.

Galleri Bob, Rymdtorget 7B, Bergsjön, Göteborg. Ta spårvagn 7 eller 11 till hållplats Rymdtorget. Karta finns här.

Jag ställer ut en tavla (som jag för tillfället hatar, men snart kommer bli vän med igen) & (antagligen) min & Idas animerade minikortfilm. Idas film där jag äter tårta & dansar & dricker kaffe & kramas i fast forward visas också. & såklart. Alla mina klasskamraters fina grejer. Med andra ord finns det tusen anledningar att komma.
#1/> / Kajsa:

å, går du där? hur är det? har funderat på att söka dit nästa år eller så :)

#2/> / filippa:

det var då en helvetes tur att jag inte har något foto på onsdag. älskar livet.

#3/> / B:

varför bor jag i Skåne?

#4/> / stina:

dör. jag vill, men jag bor 466km ifrån göteborg. uh.

Upp