Sista blocket

  001 002 003 004 005 006 007 008 009 010 011 012 013 014 015 016 017 018 019 020 021 022 023 024 025 026 027
 
Min allra sista Muji Passport Note-skissbok.
Mitt favvoblock och ständige följeslagare sedan flera flera år tillbaka är plötsligt bortplockat ur sortimentet.
 
Jag letar ersättare. Det är svårt. Allt är linjerat eller limmat eller fel storlek eller dåligt papper. Vettiga tips mottages tacksamt. Belöning utlovas till den som hittar en vettig ersättare.
 
Äger du tusen tomma perfekta skissblock? Sälj dem till mig. 
#1/> / Caroline:

& jag fick vara med på den sista sidan! Hoppas du hittar ett block som är lika bra. Puss

Svar: ja, en sån ära! sista sidan i sista blocket! klart det ska va du! puss!
ohmondieu.blogg.se

#2/> / malin:

alltså. jag är extremt dålig på bra skissblock. men jag vet inte, moleskine? som sagt, jag kan vara helt ute och cyklar med det förslaget. håller tummarna att du hittar nåt nytt!

Svar: testar moleskine nu! det jag har är lite för tjockt och lite för stort och med lite för tunna sidor och hemskt mycket dyrare. pennan känns inte heller lika bra mot pappret som i mina kära passport notes. men. det är väl en vanesak också. de leder hittills i alla fall! tack för både tips och tummhållning!
ohmondieu.blogg.se

#3/> / evelina:

drack du kaffe i skänninge?? jag e uppväxt där! ändå lite cool tyckte jag

Svar: alltså SKOJAR DU ELLER???? ja! vi skulle på loppis men hamnade fel och hamnade istället i skänninge och jag var lyrisk pga gulligt och kul med han ture lång och slödmagasin och grejer och sen tjatade jag i 10000 år om skänninge och om att jag ville flytta dit. hittade ett hus på blocket som jag ville hyra. mailade nån och frågade om jag kunde få jobba där. har lugnat ner mig lite nu dock. men ja. jag håller med. ändå lite cool.
ohmondieu.blogg.se

#4/> / jennifer:

jag har två såna tomma om du vill ha!

Svar: JAAAAAA!!!!!!!!!!! evig tacksamhet å kanske nån teckning eller nåt å pengar kan du få som tack!
ohmondieu.blogg.se

Upp