Augustiböcker

augusti
 
BÖCKER JAG LÄST I AUGUSTI 2014 
 
Allt jag rör vid försvinner, Henrik Bromander
Den färglöse herr Tazaki, Haruki Murakammi
The secret gardener: dumsnåla tips för nygamla odlare, Elin Unnes
Vår, Martin Tistedt
 
Diva: En uppväxts egna alfabet med docklaboratorium (en bonusberättelse ur framtiden), Monika Fagerholm
Askungens syster, Joanna Rubin Dranger
Hey Princess, Mats Jonsson
Amatörernas afton, Anneli Furmark
 
Konstnärer & deras ateljéer, Anette Morner & Anna Nyblaeus
Frances: Del 1, Joanna Hellgren
Man kan inte svika sin bästa vän och bli bra på att sjunga samtidigt, Kim Hiorthøy
Frances: Del 2, Joanna Hellgren
 
Le Gun: För nybörjare, Le Gun
Pressa läpparna här, Agneta Klingspor
Giraffens hals, Judith Schalansky
Början, Gun-Britt Sundström
 
För Lydia, Gun-Britt Sundström
All I want for christmas is planekonomi, Sara Granér
Närvaro, Amanda Ooms
#1/> / impressed:

hur sjutton hinnor du läsa så mycket?

Svar: tror att det handlar mer om att ta sig tid än om att "hinna". & att det är så himla kul med böcker.
ohmondieu.blogg.se

#2/> / agypagy:

Alltså förstår inte? Diva - monika fagerholmboken du läst?? Är det the original eller har hon skrivit en slags fortsättning? Har jag bara missat att det där är hela titeln, känner mig som en förvirrad kattunge i en stor skog.

Svar: haha, en uppväxts egna alfabet med docklaboratorium (en bonusberättelse ur framtiden) är ba en undertitel! så svaret är JA det är the original, NEJ det är ingen fortsättning. är nog mest jag som är besatt av undertitlar
ohmondieu.blogg.se

#3/> / evelina:

va tycker du om frances!? jag har bara läst första delen men ba wowowo uppslukades helt!!

Svar: ÄLSKAR. tycker bäst om tvåan! min nattbror som hon också gjort är även den fantastisk!
ohmondieu.blogg.se

Upp