Aprilböcker

april
 
BÖCKER JAG LÄST I APRIL


Här ute, där inne, red. Andrea Bodelsson et al.
Naturen, Caroline Ringskog Ferrada-Noli
Fucking Vittula, Anders Annika
Okunskapens arkeologi, Naima Chahboun
Dimma antologi: Volym 3
Mumintrollet 6, Tove Jansson
Allt det där jag sa till dig var sant, Amanda Svensson
Svenska brott: Från Salaligan till Mattias Flink - En studie i svenska brott under 1900-talet, K Arne Blom & Ulf Bergström
Vi håller på med en viktig grej, Sara Hansson
Coco Platina Titan Total, Coco Moodysson
Världens väldighet, Colum McCann
Tiden går: ur Det stora kartoteket, Lev Rubinstein
Egenmäktigt förfarande - en roman om kärlek, Lena Andersson
Invasion! Pjäser Noveller Texter, Jonas Hassen Khemiri
Svartvita bilder: Berättelser, Bodil Malmsten
Lena Svedberg, Svenska Illustratörer och konstnärer: 4, Text av Carl Johan De Geer
#1/> / Sanna:

Hur kan du läsa så SNABBT/mycket? Är avundsjuk!

Svar: gillar ju att läsa! & läser jag nåt bra & får feeling så går det rätt snabbt & så blir jag ju glad av att läsa nåt bra att jag vill läsa mer & mer & mer & då kan det sluta med att det blir en del.
ohmondieu.blogg.se

#2/> / Alexandra :

Fan vad du är grym! Att du ens orkar rita av alla omslag också! :)

Svar: haha, TACK! handlar inte så mycket om att orka, är mest bara kul ju!
ohmondieu.blogg.se

Upp