Septemberböcker

böcker i september
 

BÖCKER JAG LÄST I SEPTEMBER 2013:

 

När ingenting skärskilt händer: Nya kulturanalyser, Orvar Löfgren & Billy Ehn

2666, Roberto Bolaño

Rymma hem, Eva Björkstrand

Frågan om Bruno, Aleksandar Hemon

Det är fortfarande ingen ordning på mina papper, Bodil Malmsten

 

Populärlitteratur: De populära genrernas estetik och historia, Anders Öhman

Lida, Stephen King

Sökes: Sorg, Finnes: Tröst, Linn Greaker

Land och rike, Jan Stenmark

Svenska illustratörer och konstnärer 12: Jockum Nordström, text av Gunnar Lundkvist

 

BÄST: Frågan om Bruno!!!!!! (& 2666 trots att "Avsnittet om brotten" kan vara det segaste jag läst i år.)

#1/> / agy:

öh sådan ångest att jag bara hunnit läsa två böcker i september, men men sådana månader har man också ju.
kram

#2/> / agy:

öh sådan ångest att jag bara hunnit läsa två böcker i september, men men sådana månader har man också ju.
kram

Svar: äschh! jag läste mindre på hela sommarn än vad jag brukar göra på en månad. så är det ibland, ja. viktigaste här i livet är ju inte att läsa (mycket eller lite eller alls). kram!
ohmondieu.blogg.se

Upp