Fåglar

fåglar
 
Jag har ritat fåglar & så efterlyser jag vettiga podtips???? Snälla rara??? Hade uppskattats nå ENORMT!!!!
#1/> / heidi:

mina bästa är en varg söker sin pod och camila & mireya. homosfären är fin också!

Svar: tackar! en varg söker sin pod brukar jag lyssna på & camila & mireya lyssande jag på en gång för ca tusen år sedan, kanske dags att testa igen då!
ohmondieu.blogg.se

#2/> / Louise :

Augustpodden!

Svar: alltså!!!! DÖR VILKET BRA TIPS!!!
ohmondieu.blogg.se

#3/> / astrid:

fräna fåglar

kan tipsa om kvällsklubben!
jättemysig pod.

Svar: tack & åhå! ska testlyssna!
ohmondieu.blogg.se

#4/> / Malin:

Jag gillar Fan vad fittigt och Värvet plus allt med P3 dokumentär! Trevlig helg :)

Svar: tack! ska testlyssna! fast tycker att p3 dokumentär jämt ska vara så himla läskigt :((((
ohmondieu.blogg.se

#5/> / julia.:

Vreden

Svar: tack! spännande!
ohmondieu.blogg.se

Upp