Kult på restaurangen

 kult på restaurangen
Idag fyller världens bästa Caroline år! Hipp & hurra & grattis!
Den här började jag rita till henne när hon i augusti flyttade till Stockholm.
Men. Sen glömde jag som av det & det blev en födelsedagspresent istället!
#1/> / Tokyo - Love:

Hahaha, bästa videon. Fin teckning!

Svar: :))))))))))))))))))))))))))
ohmondieu.blogg.se

#2/> / Caroline:

åh puss & den var så fin, ska köpa en ram till den & sätta upp på väggen! puss & kram!

Svar: puuuusssss
ohmondieu.blogg.se

#3/> / Madde:

Nämen åh<3 så fint!

Svar: tack!!!
ohmondieu.blogg.se

#4/> / The odd pinguins again...:

Hm, både bra och dåligt att du ej har instagram... Jag beundrar dig för att du inte har det samtidigt som det är tråkigt att inte enklare kunna se vad för nå fint du ritar å målar. Men det är nog det som är grejen, man är så bortskämd i dag, man ska ha allt, snabbt å tillgängligt. Nä, tacka vet jag pennan och boken!

Men! Jag hade inte tänkt predika värst mycket idag inte, tänkte mer fråga dig var du finner din inspiration? Vardagen ser jag ju utifrån dina illustrationer men mer specifikt typ? Har du själv någon favorit-illustratör? Favorit-bloggar (ogillar det ordet!) favorit-plats etc? Kanske... I vilken miljö och med vem/vilka personer är du i ditt rit-esse?

He vore som kul me ett svar. Tack du!
och du vet ju redan att jag är mycket förtjust i dina grejer du gör.

kram!

Svar: Haha, puss! Pennan & boken! Mina bästa grejer! & sen åååååååååh & guuuuu så många frågor! Men. OKEJ. Inspiration.... Hm...... Alltså, tycker att det är så HIMLA SVÅRT att svara "mer specifikt typ" på det, eftersom jag på något vis känner att inspiration inte är speciellt specifikt. Tycker mer inspiration är någon slags blandning av diverse intryck & saker & händelser & tankar & grejer som händer & jag möts av på olika sätt. Liksom. ALLT. LIVET. Även om det låter sjukt mesigt. Haha. Men. Ja. Skitsamma. Har en miljon favoritillustratörer & -bloggar, oftast är det ungefär samma människor i båda kategorierna. Favoritplats förflyttar sig ju JÄMT men är oftast tillsammans med fantastiska människor. Mitt ritesse är jag jämt & alltid ensam, hemma, vid mitt skriv- & ritbord & alla mina grejer. Alltid. Okej? Duger det? Puss & kram?
ohmondieu.blogg.se

#5/> / Astrid:

Fantastisk!!

Svar: puss!
ohmondieu.blogg.se

Upp