Katter

Katter på mitt golv & katter på ett papper, en snart två månader gammal födelsedagsteckning till min väns vän.
 katter på golv

katter på papper
 
Fotograferat eftersom jag fortfarande ej äger någon fungerande scanner.
 
Men imorgon far jag till Stockholm!
#1/> / krumbukta pingvners sällskap:

men hallå, hörru friiiiidaaaaa...
visst har du väl instagram???
postar du dina skapelser där???
annars, kräver jag att du införskaffar det på momangen!

<3!!!!

Svar: tyvärr pingvinis! jag har en alldeles fantastisk knapptelefon på vilken tuffa saker som instagram ej går att använda. men PUSS samt KRAM!
ohmondieu.blogg.se

#2/> / Alfrida:

Den är min allra mest älskade ägodel och sitter på hedersplats! Tack!

Svar: men så gullig du ääär! puss & kram!
ohmondieu.blogg.se

#3/> / Caroline:

Kom tillbaka till Stockholm! vi saknar dig! puss & kram!

Svar: puss!
ohmondieu.blogg.se

Upp