#1/> / Jenny:

HEJ! Har en liten fråga, vad använder du dig av för anteckningsblock?? Är själv på jakt, försöker hitta något utan ränder och spiral, billigt så man kan kludda en massa. Men det enda som finns här i Umeå är moleskine ((för dyr, skulle aldrig kunna kludda mina fula saker i en sådan)). Är bara så där smått till extremt frustrerad över detta. Dina verkar perfekta! Men de kanske är moleskine?

(ps. dina teckningar är bland de finaste jag vet, har en massa nedsparat på mitt lilla usbminne.)

Svar: de här små skissblocken som jag alltid har med mig är från muji. de heter typ passport notebook & är alltså pass-storlek & har rätt tunna, svagt gulfärgade blad, kostar tjugi spänn & är BÄST! jag köper mina på åhlens här i göteborg, kanske finns i umeå nånstans, vet ej, hoppas? annars finns de här: http://www.muji.eu/pages/online.asp?Sec=12&Sub=47&PID=1471 fast jag vet inte riktigt hur det fungerar med frakt & sådär. om du mailar mig kanske jag kan skicka upp några. puss! tack!
ohmondieu.blogg.se

#2/> / Alekzandra Kelahaara:

Mysigt! Gillar citatet om den vegetariska ölen, hehe!

Svar: haha åååh! jag med! fnissade ganska mycket. i mjugg.
ohmondieu.blogg.se

#3/> / Sanna:

åh var har du köpt skorna? Som du har när du sitter i gräset, på bild 13 tror jag?
Och alltsåå åh vad fint.

Svar: det är bara hittepå & fantasi! näääääääää skoja, de är köpta på loppis!
ohmondieu.blogg.se

#4/> / Helena:

<3<3<3

Svar: PUSS HELENA!!!!!!
ohmondieu.blogg.se

#5/> / filippa:

var inne på någon illustratörs hemsida och så slog det mig att jag känner en mycket duktigare, som ju har den här bloggen. alltså. du är så fantastisk, blir så himla impad av dig! och så skrollade jag ner lite och så såg jag mitt namn och så ba, wooow, mitt namn står med på bloggen, coooooolt. och så blev jag ännu gladare när jag kom på att vi ska ses på onsdag. hurra!

Svar: hahaha ÅÅÅÅÅÅÅHHH PUUUUSSSSS! vad du är fiiiiiin filippa! ses imorgon!
ohmondieu.blogg.se

Upp