I Palmhuset

Idag gick jag till Palmhuset! Det var tjusigt bortsett från en ful blyggställning som skymde tjusigheten.
palmhuset   i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset

i palmhuset
i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset i palmhuset
 
Efter att jag ritat 4612313256 blad gick jag till Rosariet & tittade på rosorna. & ritade en. Sen blev det kallt.
 i rosariet
 
#1/> / Fredrik Larsson:

Snyggt! :D

#2/> / Jenny:

Hej. Ville bara säga att jag är förälskad i din blogg/målningar/teckningar/allt du gör.

Hittade den igår kväll när jag egentligen borde plugga historia. Nu har jag gjort provet och läst/tittat igenom hela din blogg, enda till oktober 2009.

Är helt o hållet förälskad. Kan du inte ladda upp bilderna större? Vill att min skräm ska täckas med dina teckingar!

#3/> / Jenny:

Hej. Ville bara säga att jag är förälskad i din blogg/målningar/teckningar/allt du gör.

Hittade den igår kväll när jag egentligen borde plugga historia. Nu har jag gjort provet och läst/tittat igenom hela din blogg, enda till oktober 2009.

Är helt o hållet förälskad. Kan du inte ladda upp bilderna större? Vill att min skräm ska täckas med dina teckingar!

Svar: hej & puss & kram & tack & så kul & bra & roligt! hoppas att provet gick bra. jag tror att det ska gå att titta på bilderna större om du klickar på dem, kommer till flickrsidan & sen högerklickar & väljer önskad storlek! lycka till!
ohmondieu.blogg.se

Upp