Sommarlov

På sistone har jag mest spelat Harry Potter på mitt rosa PlayStation, haft sjutimmarspicknickar, sprungit runt på IKEA, hängt på Naturhistoriska där det var meningen att jag skulle rita men där jag blev alldeles för upptagen av att springa runt & oooh:a & aaaah:a & titta där!:a, njutit av Coca-Cola som en del av en aktiv livsstil & tittat på djurbäbisarna i Slottskogen (älgbäbisarna var bäst!). Jag har haft sommarlov helt enkelt.
,
Så här har det sett ut i några av mina tretusen skissböcker;

glass

IKEA

plaster

IKEA

canis lupus

ps2

IKEA

domkyrkan

havsmus

IKEA

keys

PS. Jag har också helt glömt bort att tipsa om det här fina projektet där jag av någon anledning har fått tagit alldeles hemskt mycket plats. Puss & tack! DS.
#1/> / Magasinprojektet:

vi kunde inte välja... känns hemskt att vi inte kunde ta med precis allting du skickat, vi tyckter så väldigt mycket om allt du gör!

#2/> / Liza:

Magnifikt, som vanligt! Gillade plåstret !!

Upp