gul/grön/röd/lila

gul

grönrödlila
.
Älskar min lille scanners färgåtergivning. Speciellt det röda pappret.
.
Hur som helst. Imorgon åker jag till Åhus via Lund & det ska mest bli bäst. & så mina CSN-problem löst sig & jag känner mig rik & å. Gillar läget ba. Ha en fin helg, små älsklingar!
.
& förresten! Jag letar roliga utbildningar till hösten, så om nån vet om nån fin skola nånstans där man får rita & måla & hålla på så är ni världsbäst om ni tipsar mig! Puss!
#1/> / Sabina:

Älskar dina verk! Har en liten fundering också... Kan ha missat något eftersom jag är ny läsare, men hur kommer det sig att du skall till Åhus? Kommer du därifrån? Ha det fint!

#2/> / joanna- Att leva med Aspergers syndrom!:

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

#3/> / Ella:

Och så är du sådär briljant som vanligt. Tänkte på ditt akvarellinlägg och är inte heller bästis med mina färger, eller problemet är mest pappret, så grovt och ska man använda bläck så flyter det ut och blir fel. Jobbigt.

#4/> / Anonym:

ÖSTRA GREVIE FOLKHÖGSKOLA GRAFISK DESIGN!

Upp