42

flaskor

omg

 

pennor
penslar

 

När jag ska plugga har jag en tendens att istället börja rita av saker runtomkring mig. Som mina tuschflaskor, min samling glasljusstakar & diverse pennor & penslar. Idag har jag i alla fall lyckats läsa min Vitruvius-text, nu återstår bara att se hur mycket av den jag förstod, lär ju komma fram imorgon under seminariet. Jaja, önska mig lycka till!
#1/> / marta:

omg, du e jy verkligen best fridi

#2/> / angelica:

Lycka Till! ;)

#3/> / niclas:

tack! tycker du inte att det är svårt att rita med flytande bläck? jag tycker det blir så krångligt att rita med det där stiftet

#4/> / Miriam:

snyggt!



Haha, men då har du ju rätt inställning iallafall.;) Men hu, matte. Gymnasiets sista delar vrt inte så kul at plugga till, då vågar jag inte ens tänka på vad uni tar upp.XD

#5/> / Tuva Nasavi:

Den med din samling glasljusstakar är ju hur snajsig som helst!

Upp