Flickor

elisabet

selma

bea

 

Jag försöker färglägga med akvarell men det går inte så himla bra, speciellt inte då jag inte orkar byta till tjockare vattentåligare papper & då min scanner förstör alla ljusa färger som hudfärger & sådär.


MEN. Jag har börjat använda min Pinterest igen. Pinnar allt som är fint men inte går att fave:a på flickr. Nästan. Det är kul.

#1/> / Anonym:

pretto

#2/> / nellie:

du är bäst bäst bäst. & blir länkad på elsas blogg, haha. min frida!!!!!!!!!!!

#3/> / Thea:

Hittade länken hos Elsa. Fin blogg, blir verkligen ritsugen av dina teckningar. Kommer fortsätta läsa!

#4/> / Emmas kreativiteter:

Jag är inte nåt vidare på akvarell så tycker det här ser ganska bra ut :P måste verkligen öva upp mig. Nåt tips eller nåt att tänka på?

#5/> / polliani:

love your little drawings

http://polliani.com

#6/> / M:

Vackert! Det här är modernisering med en alldeles egen klang.

Upp