Made in Portugal

Jag har sovit dåligt på sistone
& när jag inte kan sova ritar jag, läser jag, lyssnar jag.
På sistone har jag mest ritat. Sånt i närheten.
Som ett par skor jag hittade under min soffa.

PS. Är det någon som känner sig i behov av ett par brougemönstrade snörskor? De är lite små till mig, så det är väl en mindre trettisjua. Jag har inga foton, men jag har köpt dem på loppis nångång, från blrjan från X-it, strl 37, svarta, helt i läder, knappt slitna alls. Ser i övrigt ut som en blandning av mina teckningar. Om nån är intresserad kan ni få dem för sexti spänn eller så, kommentera eller maila mig - [email protected]
shoes shoe
#1/> / Anna:

jag vill ha!!!!!

#2/> / ella:

Superintresserad!

#3/> / Jasmine:

JAG JAG JAG JAG JAG. vill ha så mycket!

#4/> / felicia:

åhhh fina!! jag vill också.

#5/> / alice:

haha, har någon köpt dom redan????? annars kan jag föreställa dessa som blivande julklapp till mig själv mmm

Upp