Kyrkogård

sömnlös februari förlovning

 

Jag är mest trött & har ont & sover & sådär,
läser & samlar citat & påbörjar saker jag aldrig slutför.

#1/> / Ella:

LÄGG AV SÅ FINT

#2/> / Helena:

Mm så fint. Och. Jag visste att du skulle uppskatta myruppgiften! Finast! Puss!

#3/> / Olga:

Jag totalt avguuuudar dina teckningar av rum. Man vill liksom bo där!

#4/> / petra:

story of my life (twin :p)

#5/> / Johanna:

Helt underbart! vilken inspiration jag fick att börja rita igen! himla fin blogg.

#6/> / Henrik:

det här var ett av de finaste inläggen på den här bloggen, tycker jag. alltså verkligen, allt, så fint. det brukar alltid vara fantastiskt men här blev jag nästan lite tårögd. haha. är en sådan mjukis. men. fantastiskt. du är fantastisk.

#7/> / monkino:

blir fucked i hjärnan vad fint

#8/> / Sandra:

Hahaha så söta illustrationer du gör!

Upp