a) b) c)

a) jag har börjat frihandsbrodera framför teven. ÄLSKAR.
embroidery
b) & så ritar jag lite
pinkbird best in test ett hundra kronor girls
c) & så har jag tydligen anmält mig att bli "veckans blogg" i veckan när jag slösurfat, & sen ba blivit nån slags finalist. Så. Tryck här & rösta på Oh Mon Dieu! i röstningen i högerspalten! Om ni vill. Vilket ni ju gör.
#1/> / Erık:

Alldeles underbara mönster på de dära tröjorna.

#2/> / Lisa:

Åh, frida. Du är så himla duktig. Miss you. Puss.

#3/> / Rosa&Carlotta:

Did you draw these? They're LOVELY!

.



check out our fashion illustrations at&nbsp;<a href="http://www.illustrated-moodboard.com/">http://www.illustrated-moodboard.com/</a>&nbsp;:)



#4/> / Myran:

Alskar dina illustrationer. Tack for en superblogg!

Love it!

#5/> / Frk Jensen:

åh, duktiga du! nu kommer jag följa din blogg och spana efter fina och finurliga ritningar :)

#6/> / Tuva:

Åh fytusan så fint, frihandsbrodera mera!!

#7/> / sabina:

åh! jag frihandsbroderar också framför tv:n, det är så himla bra! När jag åker tåg också.

Upp