ROAD KILL

På sistone har jag insett att jag är galet fascinerad av döda djur.
Hälften av alla mina favoriter på flickr är bilder på döda djur &/eller blod eller ja. Hälften. Jag är bra på att överdriva också.
Här är i alla fall mina döda djur;
dead deer III dead deer I dead deer II dead rabbitdead bird dead deer IV dead raccoon dead deer V dead animal
#1/> / ellen:

himla fina illustrationer du har på din blogg.

#2/> / Fanny:

Snygga lik! Jag dyrkar dina bilder.

#3/> / niclas:

du är ju knäpp

#4/> / niclas:

bra att du är med, höhö. räknade nästan med det

#5/> / Helena:

Jag älskar det här. Seriöst. Så sjukt himla fantastiskt.

#6/> / niclas:

ssssvar:



a) a4! men det är ju lugnt att scanna in a3 ändå, men man får köra två gånger och trixa lite i photoshop.



b) nä, tyvärr. men om du ska vektorisera kan du ju göra det på stadsbiblioteket i samband med att du scannar. illustrator!



c) aaaaok.

#7/> / belle:

tvättbjörnen <3

#8/> / louice:

Skön blogg =)

Upp