Perfume

perfume

För tjugi år sedan, & lite drygt fyra månader sedan föddes en liten tjej som är ungefär bäst. & för lite drygt ett år sedan lovade hon att älska mig beyond eternity i utbyte mot lite ritade parfymflaskor. Ganska bra deal tycker jag.
#1/> / Anna:

alltså åååh den är verkligen SÅ HIMLA FIN och jag blev så HIMLA GLAD!!!! nu sitter den på kylskåpet i väntan på att jag ska hitta en ram som passar! puss älskar dig BEYOND ETERNITY

#2/> / nellie:

världens finaste. saknar anna ibland. & dig. & fick flowerbomb i julklapp, mumma!

#3/> / milly:

och jag måste ju bara tillägga att du är helt värd den publiceringen. så fantastiskt duktig är du. du kan få länken varifrån jag köpte armbandet! plezuro.se

#4/> / klaris:

frida, du är så sjukt sjukt duktig. såg parfymen hos anna idag. helt ivägblåst.. omg säger jag bah.

#5/> / alung:

God fortsättning!

Ah, lite blandat ihopplock av utbildningar då. Låter kul! Konstskolan var nog min bästa tid, kan sakna det ibland.

#6/> / Stinisen:

Världens duktigaste tjej. Saknar dig jättemegajobbigt mycket!

#7/> / alexandra:

haha NEJ! ett bär har jag trott att det är!

#8/> / Fanny:

Fin illustration! Det var inte så länge sedan jag också gjorde en teckning av parfymen Daisy!:

http://fashionillustrations.blogg.se/2010/august/

Upp