Septemberböcker

 september
 
BÖCKER JAG LÄST I SEPTEMBER:
 
Ekollon,  Yoko Ono
 
Antiloper, Ester Roxberg
Sex, Sara Villius
Diskursanalys i praktiken, red. Mats Börjesson & Eva Palmblad
Beckomberga: Ode till min familj, Sara Stridsberg
 
Tulipomani, Bodil Malmsten
Oppositionspartiet, Gun-Britt Sundström
Kvinnor ritar bara serier om mens, red. Sara Olausson
Kunskapens frukt, Liv Strömquist
 
Frances: del 3, Joanna Hellgren
Modest_Witness@Second_Millennium.FemaleMan©_Meets_OncoMouse™: Feminism and Technoscience, Donna Haraway
Reassembling the social: an introduction to actor-network-theory, Bruno Latour
#1/> / Rebecca:

Åh jag älskar dessa samlingar!
Kan du inte sätta ihop de böcker som du tycker är allra allra bäst av alla som du läst? Jag behöver tips!

Svar: TACK! & ehhh jaaaaaa det skulle jag kanske kunna göra jaaa!
ohmondieu.blogg.se

Upp