#1/> / Sofie / Komigensofie:

Så fint! Älskar sidan med blomman som föll bort :)

Svar: Tack! Är fortfarande lite ledsen att blomman trillade iväg. Den var jättefin.
ohmondieu.blogg.se

#2/> / Astrid - tecknare:

Förundras gång på gång över hur duktig du är på att teckna.
Görnajs!

Svar: Tack tack tack! Görtack!
ohmondieu.blogg.se

#3/> / Alexandra :

Näää vad duktig du är! Så najs att du har ritat av massor! :)

Svar: haha taaack!
ohmondieu.blogg.se

#4/> / Malin:

Åh, älskar allt! Men kanske särskilt alla franska hustak!

Svar: åå kul! bra! tack!
ohmondieu.blogg.se

#5/> / Caroline:

Hade ju glömt att du skulle till Paris! Du måste berätta någon dag ju! pussss

Svar: jaaa! var relativt FANTASTISKT. puss!
ohmondieu.blogg.se

#6/> / Sofie / Komigensofie:

Hej igen Frida! Jag vet inte om du fick mitt svar på din kommentar du skrev på min blogg för några dagar sen... I alla fall! Jag undrar hur du lägger upp bilder på din blogg.se genom flickr? Verkar ju hur bra som helst, och är ju ett sätt att testa om blogg.se förvarar färgerna på annat sätt då :)

Svar: åh, bra att du skrev igen, hade ej sett! det är hur som helst superenkelt! a) laddar upp bilder på flickr b) går in på bildsidan ex denna: https://flic.kr/p/nuPSxu c) klickar på en ikon på högersidan om bilden, en fyrkant med en pil som pekar snett uppåt ("share this photo") d) väljer HTML och sen i rullisten vilken storlek jag vill ha (jag tar oftast medium 640) e) ser till att ha kryssat i "html" och inte "embed" där under f) kopierar länken ("<a href="https://www.......") g) skapar nytt inlägg i blogg.se h) ändrar redigerare där nere till höger i) klistrar in länktexten j) klart! sätt rubrik eller sätt in fler bilder eller skriv text eller publicera! hoppas att detta är förståeligt på nåt vis, hör av dig igen om du undrar nåt mer!
ohmondieu.blogg.se

#7/> / Sofie / Komigensofie:

Tuuusen tack för så snabbt svar! Ska skaffa mig en flickr och testa i alla fall! Kan ju aldrig skada :) Ha en fin kväll!

Svar: Ingen fara! Puss & tack!
ohmondieu.blogg.se

#8/> / lena:

åh! magiskt!

Svar: kram!
ohmondieu.blogg.se

#9/> / Rebecca:

jisses du är så bra!!!

Svar: tack x tusen!
ohmondieu.blogg.se

Upp