Majböcker

maj
 
BÖCKER JAG LÄST I MAJ 2014
 
En storm kom från paradiset, Johannes Anyuru
Skiascope 4: Konstpedagogik, red. Kristoffer Arvidsson & Jeff Werner
 
Här kommer jag, Jesper Waldersten
Korparna, Tomas Bannerhed
Så som du hade berättat det för mig (ungefär) om vi hade lärt känna varandra innan du dog, Jonas Hassen Khemiri
Se mer! Samtidigskonst och lärande, Elinor Noble & Ann-Sofi Roxhage

Om sorgen och den lilla glädjen, Barbro Lindgren
Doggy monday, Maria Sveland
Erland Brand, Mikael Nanfeldt, Andréas Hagström & Karl Daniel Törnkvist
Din vän datamaskinen, Pär Thörn
 
Civilizing rituals: inside public art museums, Carol Duncan
Stockholm brinner (inte) igen, Martin Luuk
Kärlek ända in i döden, Unni Drougge
Att älska ett djur hade länge varit min dröm, Barbro Lindgren
 
Jag ska sluta träffa folk och börja umgås via kommunikéer, Martin Luuk
Exlibris, Åsa Maria Kraft
 
& så hände något tråkigt. Mitt bokritarblock med färdiga rutor tog slut & nya fanns inte längre att köpa.
#1/> / Rebecca:

Åh finns det sånt? (eller ja nu finns det inte) men vad smart av dig. Hoppas du kan hitta något liknande för detta är så så bra

Svar: ja! det var liksom smala pappersremsor från muji med fyra små färdigtryckta fyrkanter på varje. men nu plötsligt finns de varken i affär eller på mujis hemsida. så har jag istället skrivit ut egna, vilket ändå känns ganska bra pga får nu bättre papper!
ohmondieu.blogg.se

Upp