#1/> / Sanna:

Nääe vad fint jämt!! Förstår inte vad jag gör för fel när allt blir så fult varför skriver jag detta, hejdå!

Svar: tack & puss! min erfarenhet är att fult ofta är fint när nån annan kollar! ganska mycket här som jag tycker är rätt fult till exempel. älskar fult!
ohmondieu.blogg.se

#2/> / alma:

Mmmm älskar din blogg och dina teckningar så mycket <3

Svar: men mmmmm tack så himla mycket för det!
ohmondieu.blogg.se

#3/> / Rebecca:

Du är så så så bra. Jag borde också rita exakt allt

Svar: åh du. så glad jag blir! exakt allt ritar ju inte jag heller. då hade jag ju inte hunnit med allt det andra. loppis, skratt, hångel och god mat till exempel. men tack!
ohmondieu.blogg.se

#4/> / Rebecca:

Ha! Det är så sant så.

Svar: kram & puss!
ohmondieu.blogg.se

#5/> / Caroline:

åhhhåhååh puss.

Svar: PUSSSSS!
ohmondieu.blogg.se

Upp