Novemberböcker

november
 
BÖCKER JAG LÄST I NOVEMBER:

Inte helt hundra, Caroline Hainer
Misslyckat självmord i Mölndals bro, Linda Spåman
Äta djur, Jonathan Safran Foer
Samtidigt: Grafiska noveller, antalogi
Rikets sal, Jesper Rönndahl et al.
Jag smetade av mig på tapeten, den ljusa soffan och dig, Sara Eriksson
Havet: Fyra lyriska essäer, Monika Fagerholm & Martin Johnson
Så jävla normal, Nina Hemmingsson
Uppställning med albatross, Sara Gordan
Mandarinstunder, Lillian Bäckman
Räddaren i nöden, J. D. Salinger
Hundra procent fett, Liv Strömquist
#1/> / Sanna:

Älskar dina sådana här bokinlägg! Så kul och fint!
Är du vegetarian?

Svar: så fint att du tycker det! jag handlar & köper & lagar själv vegetariskt, äter kött någon gång ibland då nån annan lagat mat åt mig.
ohmondieu.blogg.se

#2/> / Caroline:

Ja! du läste räddaren i nöden! vad tyckte du? puss

Svar: har läst den fler gånger förr, tyckte fortfarande mycket om!
ohmondieu.blogg.se

Upp