Böcker i januari & februari

Hej världen! Pga ditt & datt & Vasalopp & internetuppkopplingar har det här blivit lite försenat, men här är hur som helst böckerna jag läste i januari & februari 2013;
januari-februari
JANUARI

Sommarregn, Marguerite Duras
Det är svårt att vara Elvis i Uppsala, Nina Hemmingsson
Syskonbädd, Stina Aronson
Jag är Zlatan Ibrahimović: Min historia, Zlatan Ibrahimović & David Lagercrantz
Du & jag, Jan Stenmark

Jag sträcker ut handen mot evigheten, Elisa Rossholm
Den unga F:s bekännelser, Maria Margareta Östholm
Pojken i skogen, Mats Jonsson
Sapfos tvillingar, Vendela Fredricson
En herrgårdssägen, Selma Lagerlöf

FEBRUARI

Mumieland, Sara Tuss Efrik
Död kompis, Simon Gärdenfors
Var är Alaska?, John Green
Nietzsche – att skapa sig frihet, Maximilien Le Roy efter Michel Onfray
Ingenting hände, två gånger, Barbro Lindgren


Bäst var..... eeeh öh eh...... Var är Alaska? & Mumieland. Tror jag. & Det är svårt att vara Elvis i Uppsala. Förstås.

PUSS & KRAM!
Upp