Prokrastinerar litegranna bara

Jag har typ en miljon grejer jag MÅSTE göra av tusen anledningar. Saker jag måste rita & saker jag måste skicka & saker jag måste läsa & saker jag måste skriva & så vidare.
 
Så jag gör andra saker.
 
Klipper min lugg, stryker alla mina kläder, städar, dricker för mycket kaffe, skriver listor, byter musik hela tiden, sätter upp håret, spelar ukulele, sorterar grejer, sminkar mig, ritar de här teckningarna, scannar de här teckningarna & så vidare i all oändlighet.
 
  böjen roine skämtet dripp dropp stolar mannen
 
Så. Nu ska jag göra nåt vettigt.
#1/> / Caroline:

men puss. längtar tills du kommer hit om 2 veckor EXAKT.

Svar: WOHO! HURRA! & sånt
ohmondieu.blogg.se

#2/> / alekzandra:

Känner igen det där. T.ex. är det aldrig så rent hemma som innan en tenta eller inlämning..

Svar: men precis. å andra sidan är ju städning & luggklippning & sådana saker sånt som ju också MÅSTE göras. förr eller senare. haha.
ohmondieu.blogg.se

#3/> / Frida:

Antar att det lagas avancerad mat också?

Svar: dessvärre inte. avancerad matlagning sysslar jag med ca aldrig. tyvärr.
ohmondieu.blogg.se

Upp