Om natten

 om natten om natten om natten om natten
 
Har börjat sova sämre igen. Ritar samma vägg jag ritat ca en miljon gånger (eller kanske bara en & två? Märkligt. Känns som tusen.) & ritar fler katter med ljuset släckt.
#1/> / Fredrik Larsson:

Så himla underbar katter! :D

#2/> / Sanna:

Du är så BRA.

Men, har du haft någon psykisk sjukdom någon gång? Eller mått riktigt dåligt?
Alltså fråga mig inte varför jag frågar detta, är bara intresserad antar jag.
(Jag har en psykisk sjukdom, därför också...)

Svar: a) tack! b) märklig fråga. eller egentligen inte, men i sammanhanget. svarar nog hur som helst ja. maila mig om du har ytterligare intresse av detta. haha. puss & kram!
ohmondieu.blogg.se

#3/> / rebecka:

SÅ HIMLA BRA gud hej hehe jag e ett nytt fan

Svar: MEN GUUU & TACK & hej på dig du nya fan!
ohmondieu.blogg.se

Upp