#1/> / alexandra:

fint som vanligt!

#2/> / iHanna:

Gullig pingvin!

#3/> / Beata:

SÅ FINT

#4/> / louise:

Rätt söt pingvin du har tecknat! ^^

#5/> / emil:

åh fin pingvin. måste länka till världens finaste pingvinfilm.

förresten: jobbar du på någon second hand på andra lång?

#6/> / Frida:

EMIL: alltså haha åååååå gulligulligull! & den pingvinsorten var ju himla mycket sötare än den jag ritade. jaja. men ICKE! jobbar sannerligen inte på nån second hand på andra lång? har jag en dubbelgångare där? eller vad? spännande ju!

#7/> / emil:

det har jag ingen aning om, jag vet nog inte hur du ser ut. hehe. tänkte en gång när jag varit där att exakt så ser nog frida stenmark ut!

det är ett konstigt antagande förstås eftersom jag bara har ritbilder som referens.

typ så här: http://farm3.static.flickr.com/2746/5849338643_ed1b834b5e_z.jpg

#8/> / Frida:

EMIL: hahaha, så himla roligt. måste nästan dit & spana lite.

#9/> / emil:

bara gör det! tror du kommer hitta dig själv i henne. vet inte vad stället heter bara, men ligger i början, från järntorget sett. bredvid two little birds.

#10/> / Frida:

EMIL: ska bli spännande att finna mig själv i nån annan. eller kanske mitt gamla självporträttsjag. vi får väl se.

Upp