Tåg/bil/flyg/båt/buss

I torsdags åkte jag tåg. Biljettkontrollanten/tågvärden ritade en midsommarstång. Bra!
midsommarbiljett Sen på lördagen åkte jag bil. Till Roskilde Lufthavn. För Köpenhamns-sightseeing från ovan & utflykt till Höganäs i ca världens minsta flygplan. Mycket märkligt men rätt spännande.
 
flygplan flyga flygplan flyga flyga
danska hus från ovan
flyga& sen åkte jag roddbåt. Men det ritade jag inte. & sen var det söndag & jag tog bussen hem.
& alla på bussen var gulliga & bjöd på choklad & tidningar & småpratade om bra sittplatser.
Min bästa är den bakom föraren, åtminstone på långfärdsbussar. Bra utsikt & bord!

buss buss
 
 
#1/> / kajsa:

haha snygg midsommarstång! (:

#2/> / felicia:

coolt!!

#3/> / Fredrik Larsson:

Snyggt! :D

#4/> / Tina:

Fin stil! I'll be coming back!

#5/> / Sara:

Gud vad glad jag blev nyss när jag insåg att det är du som är Replikboken också! Har följt dig hur länge som helst ju.

Upp