Frida & the dream of horses

hästdröm 1

hästdröm 2

hästdröm 3


Sex hästar based on a true story. Eller ja, på nåt jag drömde i vintras.
Säg nåt snällt om dem, för jag har varit så himla missnöjd med dem. Nu börjar vi dock bli sams.
Glad påsk!
#1/> / L.:

Jag tycker att det var superfina hästar. Alla har verkligen en egen personlighet och det tycker jag att du ska vara nöjd med!

#2/> / Agnes:

Hej Fridabästabästa! Får du tid över någon dag och har torka på ideer i huvudet så kan du rita mig hur jag ser ut när jag är hjärtekrossad. Jag skulle vilja se det på ett vackrare vis. PussPUSSS

#3/> / stina:

alltså, vill ha alla på min vägg.

#4/> / Maria:

Jag undrar vad du pluggar till?

#5/> / Frida:

L & STINA: puss & kram & tack!



AGNES: puss på krosshjärtat, lillvännen! kanske ritar det nån dag. hoppas det läker fint



MARIA: jag pluggar inte alls för tillfället!

Upp