2011/08/30

pennor

jackor

hjärta

det går inte

gothoburgensis universitas

 

Idag började jag plugga igen! Fortsättningskursen i konst- & bildvetenskap. Kul & bra & allting.
& imorgon flyttar en av mina bästa vänner till Göteborg! & snart är det höst på riktigt! HURRA!
#1/> / lisawho:

du ritar ju så djävulskt bra!

#2/> / nellie:

du är världens finaste!!!! vill du gå på biblioteksdejt med mig på torsdag? <3

#3/> / ylva:

så, idag satt jag o min vän bea o kollade igenom gamla popbilder. typ från håkanköer. så kände jag igen en blond tjej så var det DU. jag ba SAMMANTRÄFFANDE det var 2006, håkan. jag hade en röd emofrisyr och rutiga byxor. (?) vi satt tydligen vid varandra i kön. eller så satt jag med dina vänner vet inte. någon hette julia, hade stort svart hår. och någon kom inte från gbg....

Upp