Skinn/Berlin

skinn

Om ungefär precis två veckor åker jag till Berlin
= jag är i desperat behov av Berlintips
Så, tipsa mig? Puss
#1/> / LN:

om du ska gå ut så är bang bang club jättejättenajs! speciellt varje onsdag, då är det typ joy division-kväll. de spelar världens bästa musik.

café cinema är ett jättemysigt café (ligger i samma kvarter som bang bang).

+ konsthuset som jag skrev om tidigare då. dit MÅSTE du gå!

#2/> / saga:

åh vad roligt, finns så mycket! kaufbar cafe/öldrickarställe i friedrichshain är tipp topp, och kauf dich glücklich på oderbergerstrasse i prenzlauer berg har världens godaste våfflor. om du är där över en söndag tycker jag du ska ta dig till tex mauerpark och gå på storloppis. skulle kunna tipsa om tusen saker till, men mitt grundtips är att satsa på att äta mycket och dricka massa lyxig öl till vrakpris. och hänga mer i friedrichshain än i mitte. hoppas du får det fantastiskt!

#3/> / alexandra:

ja, alltså den är så bra. den är egentligen nummer två, så det finns alltså en tillhörande bok till den (som inte alls är bra och man behöver verkligen inte läsa den). jag kunde verkligen inte sluta läsa och den är så så så så så bra. ta och köp den!



och jag saknar dig också. och allt det du skrev verkar jättefint så jag säger ba JA!!! puusssss

#4/> / Patrik:

Mycket fin blogg :D

Upp