Lilla Svart

2 

"I somras var jag på marknad tillsammans med Lilla Svart. Det är min vän, han kallas så för att han är liten & svart & när vi spelade basket kallade en tjej honom Lilla Svart. Då blev det Lilla Svart. Vi var på marknad & köpte soft air guns, & gick ut i skogen. Lilla Svart hade gjort egna rånarluvor av svarta sopsäckar. Han sköt & jag spelade in vår egen Beck-film med min mobiltelefon."



3


 33333
33333



44


(Skoluppgift från början av året. Jag ritade pistoler & gjorde massa mönster.)
#1/> / klara:

asnyyyggig!

#2/> / h:

lillasvart är ju en kristian anttila låt!

"

och ni kan kalla mig vad ni vill

jag kommer ändå minnas som Lillasvart"



awesome blogg har du.

#3/> / LN:

men hallååååå

h = helena

helena = min kompis

känner du också helena frida?

haha

#4/> / Frida:

Nej, LN, darling, jag känner inte din Helena. Bara världens finaste värmlänning, & det är inte H här ovangör.

#5/> / stina:

jag vill ha allt det där på en tröja

Upp